سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 41
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

شیراز؛ حائز بالاترین تعداد ارایه خدمات غربالگری در بسیج ملی کنترل فشارخون

.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از آغاز ارزشیابی بسیج ملی کنترل فشارخون و کسب بیشترین تعداد ارایه خدمات غربالگری در بسیج ملی کنترل فشارخون در مقایسه
با دیگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.



به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، «دکتر عبدالرسول همتی» ضمن قدردانی دوباره از تمامی مدیران، کارشناسان،
پرستاران، مراقبان سلامت، بهورزان و نیروهای داوطلب مجری بسیج ملی کنترل فشارخون،
اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیشترین تعداد ارائه خدمت غربالگری را در
مقایسه با سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در طی بسیج کنترل فشار خون به خود
اختصاص داده است.



او ابراز امیدواری کرد در ارزشیابی بسیج ملی کنترل فشارخون
نیز دانشگاه همچنان نتایج درخور به دست آورد.



دکتر همتی افزود: ارزشیابی بسیج ملی کنترل فشارخون با هدف
بررسی کیفیت خدمات ارائه شده، بررسی کیفیت داده های جمع آوری شده و بررسی اثربخشی
بسیج ملی در افزایش دانش، بهبود نگرش و رفتار شرکت کنندگان در بسیج، اجرا می شود.



به گفته این مقام مسوول در دانشگاه، ارزشیابی اثربخشی بسیج ملی
در دو مرحله، در سطح شبکه های بهداشتی درمانی با پرسشگری تلفنی و ثبت الکترونیک
انجام می شود.



او افزود: فاز نخست ارزشیابی، مرداد و شهریور سال جاری با
پرسشگری از حدود چهار هزار نفر از شرکت کنندگان تحت پوشش دانشگاه انجام می شود و
در فاز دوم، ارزشیابی، سه ماه پس از اتمام بسیج ملی در مهر و آبان امسال انجام می
شود.



معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: در راستای انجام مطلوب این
ارزشیابی، برنامه ریزی انجام نشست های آموزشی دستورکار ارزشیابی بسیج ملی کنترل فشارخون
در معاونت بهداشت دانشگاه صورت پذیرفته است.



دکتر همتی نظارت بر حسن اجرای ارزشیابی را از روسا و معاونان
بهداشت شبکه های بهداشت و درمان استان خواستار شد./105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا,اخبار بسیج ملی کنترل فشار خون
  • کد خبری : 8595
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب